Asmeninis efektyvumas Ugdomasis vadovavimas: nuo poveikio iki įgalinimo

Ugdomasis vadovavimas: nuo poveikio iki įgalinimo

Mokymų programos tikslas – stiprinti dalyvių vadovavimo kompetenciją, panaudojant ugdomąjį vadovavimą (koučingą), ugdyti motyvavimo ir ugdymo, komunikavimo ir efektyvaus grįžtamojo ryšio teikimo įgūdžius.

Uždaviniai:

  • Supažindinti su efektyvaus vadovavimo ir komandos valdymo metodais ir būdais, ugdomojo vadovavimo ir lyderystės samprata.
  • Tobulinti dalykinio bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius, stiprinti darbuotojų motyvuotą įsipareigojimą organizacijos tikslams.
  • Gerinti savęs bei bendradarbių pažinimo, motyvavimo ir įgalinimo įgūdžius.
  • Skatinti asmeninio efektyvumo nuostatas.
  • Formuoti pozityvią ir motyvuotą elgseną įvairiose darbinės veiklos situacijose.

Gebėjimai, kuriuos įgis dalyviai :

  • Geriau suvoks savo vaidmenį organizacijoje.
  • Įgis praktinių gebėjimų individualiai dirbti su pavaldiniais, teikti jiems efektyvų grįžtamąjį ryšį, vesti darbo aptarimo, įvertinimo ir įsivertinimo pokalbius.
  • Suvoks pavaldinių motyvavimo, į(si)traukimo ir įgalinimo svarbą ir naudą organizacijai.
  • Įgis praktinių gebėjimų komandos nariams ugdyti.
  • Supras nuolatinio savęs tobulinimo poreikį, mokymosi visą gyvenimą svarbą.
  • Ugdomasis vadovavimas: samprata, pagrindinės nuostatos.
  • Vadovo nuostata ir pasirengimas ugdyti, ryšys su darbo/vadovavimo stiliumi.
  • Vadovavimas ugdant ir darbuotojų įgalinimas.
  • Vadovo vaidmenys, įgūdžiai, kompetencijos.
  • Vertybės – jungiamoji komandos narių grandis.
  • Asmeninių ir grupės vertybių nustatymas (testas).
  • Trys darbuotojų tipai ir skirtingos jų įgalinimo priemonės.
  • Skirtingų kartų darbuotojų įgalinimas, ypatybės ir skirtumai.
  • Efektyvi verbalinė ir neverbalinė komunikacija ir grįžtamasis ryšys.
  • Gebėjimas klausyti, klausti ir bendrauti, jų ugdymas(is).
  • Pagrindiniai komandos narių motyvavimo principai ir darbo įvertinimo metodai, veiklos vertinimo pokalbių organizavimas ir vykdymas.