Mokymų programos tikslas – stiprinti dalyvių vadovavimo kompetenciją, panaudojant ugdomąjį vadovavimą (koučingą), ugdyti motyvavimo ir ugdymo, komunikavimo ir efektyvaus grįžtamojo ryšio teikimo įgūdžius.
Uždaviniai:
- Supažindinti su efektyvaus vadovavimo ir komandos valdymo metodais ir būdais, ugdomojo vadovavimo ir lyderystės samprata.
- Tobulinti dalykinio bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius, stiprinti darbuotojų motyvuotą įsipareigojimą organizacijos tikslams.
- Gerinti savęs bei bendradarbių pažinimo, motyvavimo ir įgalinimo įgūdžius.
- Skatinti asmeninio efektyvumo nuostatas.
- Formuoti pozityvią ir motyvuotą elgseną įvairiose darbinės veiklos situacijose.
Gebėjimai, kuriuos įgis dalyviai :
- Geriau suvoks savo vaidmenį organizacijoje.
- Įgis praktinių gebėjimų individualiai dirbti su pavaldiniais, teikti jiems efektyvų grįžtamąjį ryšį, vesti darbo aptarimo, įvertinimo ir įsivertinimo pokalbius.
- Suvoks pavaldinių motyvavimo, į(si)traukimo ir įgalinimo svarbą ir naudą organizacijai.
- Įgis praktinių gebėjimų komandos nariams ugdyti.
- Supras nuolatinio savęs tobulinimo poreikį, mokymosi visą gyvenimą svarbą.
- Ugdomasis vadovavimas: samprata, pagrindinės nuostatos.
- Vadovo nuostata ir pasirengimas ugdyti, ryšys su darbo/vadovavimo stiliumi.
- Vadovavimas ugdant ir darbuotojų įgalinimas.
- Vadovo vaidmenys, įgūdžiai, kompetencijos.
- Vertybės – jungiamoji komandos narių grandis.
- Asmeninių ir grupės vertybių nustatymas (testas).
- Trys darbuotojų tipai ir skirtingos jų įgalinimo priemonės.
- Skirtingų kartų darbuotojų įgalinimas, ypatybės ir skirtumai.
- Efektyvi verbalinė ir neverbalinė komunikacija ir grįžtamasis ryšys.
- Gebėjimas klausyti, klausti ir bendrauti, jų ugdymas(is).
- Pagrindiniai komandos narių motyvavimo principai ir darbo įvertinimo metodai, veiklos vertinimo pokalbių organizavimas ir vykdymas.